Inget att skriva

Jag känner just nu att jag har NOLL att skriva. Dels så har vi inte gjort nått speciellt de senaste dagarna, sen så har jag ingen kamera heller. Så därför har jag inga bilder att dela med mig av.
Jag ska köpa min en kamera till hösten, men jag skulle redan nu kunna DÖDA för en kamera :(

Idag åkte Jennifer hem till Sundsvall igen. Vi körde henne till Filipstad igår eftermiddag, för bussen till Stockholm gick därifrån. Så därav hälsade vi på svärmor som bjöd på super god mat (som vanligt...).
Så nu har jag fått förslag på vad jag ska göra för mat när vi ska bjuda hem Maria och Peder till veckan ;)

Henrik är på Volvo-butiken för att köpa en sån där liknande Bobby car till Liam. Fast de har en bil som ska föreställa Volvo C30. Den är jätte tuff! Barnen bråkar så hela tiden om den enda bilen vi har här hemma.

Igår kväll hade vi mys kväll jag och Henrik med film och godis. Jag åt godis då faktist, trots att jag borde avstå...






mobilbild på Liam, tagen igår hos farmor i Filipstad.


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Låter bra!! Längtar redan. hi hi Vi hörs! Kram...

2010-07-30 @ 18:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0