H&M favoriter

Det fanns inte så jätte mycket från H&M's höst kollektion som jag gillade faktist. Men några favoriter hittade jag allt :)


Till Emil


Till Liam


Till mig

 
Jag älskade Emil och Liams kläder. Jag tyckte t-shirten och västen var hur tuff som helst! Därför får de en varsin likadan outfit. De behöver ju inte ha på sig kläderna samtidigt.
Jeansen är så bra med mudden i midjan. Då är de lätta att ta på och av för barnen själva och dessutom syns inte mudden heller. Jag hoppas kläderna kommer så fort som möjligt!

Kommentarer
Postat av: marie

ja t-shirten med västen är så tuff:)

Postat av: Sandrah

Såg dig en dag, värsta power walken på ringvägen :D Emil cyklade och Liam satt i vagnen.

2010-07-28 @ 19:34:41
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0