Hårklippning

Idag har jag och Jennifer klippt våra toppar hos min vän Madde, som är nyutbildad frisör. Mina toppar var så slitna! Jag har inte klippt håret sen januari.
Innan besöket i januari klippte jag mig hos frisör varannan månad. Sen sa frisören i januar att det var onödigt, för mitt hår var fint och dessutom växer det mindre när man klipper det oftare....
Så jag tänkte klippa mig i maj, men har glömt bort det.

Nu känns håret lite fräschare iaf.
Vi sa gå över till Affection nu jag, Jennifer och Liam och kolla lite på smått och gott. Jag skulle vilja köpa några silkesdropper och balsamspray till mitt hår.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Sv: Det kostade 55 kronor eftersom barnen går in gratis tills de är 6 år.

2010-07-28 @ 19:32:31
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Sv: Jo men det måste varit du.. Var ett tag sen. Du hade typ grå trekvartsbyxor på dig och exakt en sån vagn som Liam har. Emil cyklade med stödhjul tror jag.

2010-07-28 @ 21:21:52
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: malin

balsamspray eller allt i allo spray som jag kallar det:P så rekommenderar jag STARKT Lanza Healing color care Magic Bullet.

En röd genomskinlig flaska, 100ml för 199:-

Den är super kan ja lova. använder den efter duschen varje gång, i fuktigt hår. jätte bra skydd sen om man blåser håret eller om man vill platta håret osv.

2010-07-29 @ 19:30:42
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0