Girl stuf

Jennifer och jag var på Affection på COOP idag och kollade in lite girl stuf så att säga. Jag ville ha nått till håret, bland annat inpackning och balsamspray.
Jag hittade även en NIVEA foundation som jag köpte. Jag gillar oftast inte de billigare foundations, utan köper gärna nån lite dyrare.
Jag har de senaste 3 åren använt SHISEIDO's foundation, den kostar ca 400 kr, men är så BRA! Idag hittade jag en från NIVEA i min hudton, så jag provar den. För den var avsevärt billigare.




Liam roade sig med att hälla ut en hel flaska balsamsprya i vagnen inne på Affection så jag fick sprina hem med honom och slänga honom i duschen, tvätta av vagnens tyg och tvätta hans kläder. Herregud hur vagnen och han såg ut!

Emil kom hem nu på kvällen efter nästan 2 dagar borta i Arvika/Brunnskog med sin morfar. Han har även åkt båt och varit på Gammelvala. Han har haft det jätte bra och skött sig exemplariskt enligt pappa :)

Jag har varit duktig och gått på två power walks per dag dessa två dagar. Det är så skönt att känna pulsen slå och svetten rinna :D JAg vill gå ned lite i vikt, jag känner mig så fluffig...

Jaja, nu ska jag färga håret på Henrik och sen se på TV, utan godis :/


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & Noel<3

Tack =D Det var skoj o ses. Jag o barnen kanske kan komma ner o hälsa på nån dag i veckan? :)

2010-07-29 @ 17:20:31
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: malin

yes, det måste man:) inte helt hundra men tror det är en gång i månaden eller en gång varannan månad. jag ska göra provet först nu i höst, sen ser jag hur det blir. vad jag har förstått så kan man ansöka två ggr om året, för iår är det redan försent så siktar på till våren. sen så får vi se om man klarar det och blir antagen, då är det ju en hel del tester på vägen.. hujedamej:) men utmaningar gillas, och har man bara viljan så klarar man det mesta tror ja:P

blir det som så att man blir antagen så kommer jag nog inte kunna vara kvar, men det är inget som jag har diskuterat med någon än, så får se hur det blir med det. man vill ju försöka jobba också och ta så lite studielån som möjligt..

kommer du vara kvar?

vilken avdelning är du på nu?

2010-07-29 @ 19:27:24
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0