Förändring

Jennifer har hjälpt mig göra en förändring på min blogg. Den ser mer personlig ut nu med bilder på mina älskade ungar :)

Vi har precis städat lite här hemma, dammsugat och sånt. Min pappa har precis hämtat Emil. De ska åka på minisemester till Brunnskog och Arvika för att gå på Gamelvala (om det stavas så?) och kolla på gamla bilar.

Idag har jag lämnat plasma igen. Det var ett tag sen eftersom jag haft dåligt järnvärde. Men nu har jag ätit järntabletter och äter dem regelbundet så det ska funka nu igen.

Vi ska strax ner på stan. Jag ska införskaffa mig nya regnkläder till Emil inför höstens dagsstart. Han har växt ur sitt regnställ från Intersport i stl. 110 så idag ska jag köpa ett i stl.120 istället. Jag var så nöjd med det gamla så idag blir det ett likadant, fast i ny färg.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma, Moa's mamma =)

Va fin den blev!!

Hoppas det är bra med dig! Vore kul att ses nån dag! Kram!

2010-07-27 @ 12:20:16
Postat av: elin- theas mamma

Jaa vi får nog tänka om lite i vår vardag både du & jag nu när vi ska bli nördar! ;)

Men de kommer gå göööörbra! :D

kram

2010-07-27 @ 14:22:17
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jättefint:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0