Emil på utflykt

Mina föräldrar kom nyligen och hämtade Emil för att åka på en dagsutflykt. De ska åka på Göta kanal hela dagen på en båt. Så imorse var det inga problem att ta upp Emil ur sängen.
Han skuttade upp och var uppspelt av glädje :)



Så idag tänkte jag passa på att fixa lite som jag inte orkar göra med två barn hemma :)
Bland annat åka till Karlskoga, till jobbet, och lämna in papper om mina studier eftersom jag är studieledig till hösten. Sen ska jag införskaffa mig lite annat smått och gott när jag ändå är i Karlskoga.

Liam vaknade 05:00 imorse och var pigg som en mört. Men det kan jag säga att det var inte jag! Så jag låg och gosade med honom under mitt täckte och lyckades få honom att somna om efter 40 minuter och nu sover han ÄN :) Så jag har ensamtid på morgonen,när hände det senast ?! Jag fick till och med duscha utan att Liam skriker efter mig.. skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0