Bråk unge!

Ibland är det hopplöst alltså! Den minsta, Liam, är värst av dem båda. Han göra så mycket som han inte får göra. Troligtvis i ren nyfikenhet, men det är ju hopplöst ändå!
Han är jätte jobbig just nu...

Emil gjorde aldrig sånna här saker när han var liten. Han var helt lugn och gjorde inte mycket väsen av sig alls. Nu har jag en helt tvärt-emot-unge som gör mig arg jämt.

Vi ska strax gå ner på stan och köpa en kamera, om de har nån som jag vill ha.
Sen kanske vi åker till stranden igen, om det är varmt ute. Jag har inte hunnit känna efter.

Jag är så arg just nu...

Kommentarer
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

tack =) han suger på tummen lite då och då =) hihi

men oftast så somnar han utan både napp o tumme så länge han har sin snutte som är hans allt haha :P

2010-07-14 @ 11:06:47
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0