Bra dag!

Barnen och Henrik kollar just nu på filmen Aladdin så jag smiter en stund och sätter mig här vid datorn :)

Idag har varit en sån där bra dag. Vi började dagen med besök hos Helen och Noah i Degerfors. Emil och Noah lekte av sig lite medan vi andra prata. Det var trevligt :)
Efter detta tog vi svängen förbi mina föräldrar i Björneborg och fikade.

Sen åkte vi hem och gjorde middag. Efter middagen tog vi en promenad ut mot Marieberg. Det är en sån fin promenadsträcka längst med vattnet där. Vi testade om Emil ville cykla lite på hans cykel.
Han har varit rädd för den förut och inte viljat cykla, men idag cyklade han ända till Marieberg och hem igen, med stödhjul visserligen.
Men vad duktig han var! Emils hjälm börjar dock bli lite liiiiten, så nån dag ska vi köpa en ny åt han. Jag skulle vilja ha en sån där skate hjälm åt han. Jag såg de hade sånna på COOP.

Ute längst vattnet kollade vi på båtarna som låg vid bryggorna. Det är så kul med båtar.
En dag, när jag pluggat klart, ska vi nog själva köpa en båt. Men det är mest en dröm än så länge, fast den kan ju bli verklighet :)

Nu ska jag återgå till TVn jag med. God kväll!










 
 
Mobilbilder tagna ute längst med Vänerns vatten, underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & Noel<3

Fina bilder :)



Kl ett skulle nog passa mej lite bättre, för ger liam lunch runt halv tolv & sen går ju vi ner till stan! :)

2010-07-31 @ 23:25:31
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Jätte tack för tipser ska jag hålla koll efter! Vilka härligt bilder:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0