Borta hela dagen

Nu är det snart spöktimmen och jag har precis fått barnen i säng. Först Liam och sen Emil.
De somnade som stockar kan jag lova. Vi har varit hos mina kusiner i Skoghall idag och hälsat på heeeela dagen. Vi kom dit strax före 12 och kom hem vid 22 tiden :)

Min mage är svullen av allt gott från dagen. Vi har fått fika och grillat, sen avslutade vi kvällen med lördagsgodis jag och barnen med filmen Alladin. Den är så otroligt bra! :)

Om gårdagen var toppen så kan jag nog inte ens beskriva vad denna dag var, ännu mer toppen kanske ?! :) Nu ska jag ta reda på lite tvätt, så jag kan lägga mig med gott samvete.

God natt!



Jag gillar Martin Stenmarck, både för att han är snygg och för att hans låtar ofta är väldigt bra. Han senaste (?) låt Everybody's changing har fastnat på min hjärna och jag gillar den jätte mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0