Björneborg

Efter allt bråk och ståhej imorse stod jag inte ut! Jag vägrade vara hemma med ungarna hela dagen, ensam. Så jag packade väskan och tog med dem till Björneborg. Helen och hennes son Noah skulle dit, så vi träffades upp på badstranden och lät barnen bada.
Det var jätte kul tyckte de. Jag som är en badkruka i högsta grad skulle aldrig slängt mig i vattnet, men det gjorde barnen. De höll på i vattnet i ca 1,5 timme tror jag.

Jag tog några bilder på barnen, sen hängde jag tyvärr kameran på min handled medan barnen lekte. När Liam rammlade under ytan och inte kom upp så fick jag panik och kastade ned mina händer under ytan för att få upp honom. Vad händer med min kamera tror ni ? Jo, den pajar.
Skit samma känner jag, huvudsaken är att Liam mår bra.

Men nu är man kameralös igen efter att den förra gick sönder för knappt 2 månader sen. Eller, kameran funkar igentligen. Men den ger suddiga bilder och det är mindre kul.

Här får ni iaf bilder på barnen, tagna innan kameran åkte under vattenytan :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0