Allmänt

Igår hade jag fullt upp på eftermiddagen. Jag hämtade barnen i Björneborg och sen kom Jenny hit och vi hade lite girls night :) Hon slingade mitt hår, vi kollade på film, åt chips med dipp och åt godis till strax efter 1 på natten.
Så jag var sååååå trött imorse när Liam väckte mig vid 9.

Just nu sover Liam middag och Emil är hos grannflickan Embla och leker. De var här en stund förut, men se gick de över till henne. Det funkar väldigt bra mellan dem, sällan bråk eller tjafs. Det är jag glad över för Emils skull.

Igår köpte jag från Stadium.se ett par REA jeans till Henrik. Det var Levis för enbart 399 kr! Alla storlekar var slut, förutom Henriks storlek. TUR! Jag köpte med en hood tröja till mig med för att få frakten gratis ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0