4 dagar kvar

Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar innan semester! Ni kan inte ana hur mycket jag längtar ?!
Jag har semester i 4 veckor, jobbar 1 vecka och sen ska jag börja studera. Jippi!

Jag är så glad att jag ska bli nått. Jag ska bli Medicinsk Sekreterare.
Äntligen kan jag få göra nått annat och komma bort från mitt arbete där jag inte alls trivs längre.

Nu har jag lagt barnen. Så det är lugnt och tyst här hemma. Jag ska som vanligt strax ta tag i alla städning, hänga tvätt osv... Men det gör mig inte så mycket.
Tanken har slagit mig ibland, vad skulle jag göra om jag inte haft barnen som stökade ner? Eller lortade ned sig så jag inte hade tvätt att ta hand om ? Gud vilket tråkigt liv jag skulle ha.

Jag borde låta bli, men jag kunde inte. Jag sitter nämligen och smaskar på en liten skål med OLWs chips. Superchips, grillsmak :) De var smaskiga. Till och med lite mer crispiga än de vanliga grillchipsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0