1 dag kvar!

Imorgon eftermiddag kl. 17:45 loggar jag ut mig från mitt jobb för 4 veckor semester! Jag längtar så jag blir tokig!!
Jag ser inte fram emot morgondagens arbete dock. Jag kommer svära och fräsa som en ilsken katt imorgon. Jag vill inte gå till jobbet helst... Men 1 dag får jag väll lov att överleva när jag vet att jag slipper stället sen i 4 veckor.

Idag har hyresvärden äntligen varit här och satt in ventilationsgaller till vårt badrum. Vi har inte haft nån ventilation där inne alls, så om man inte hänger upp de fuktiga handdukarna på andra platser i lägenheten efter man duschat så luktar de mögel efter några timmar. Det är vidirgt fuktigt inne i badrummet.
Men nu har han satt in ett sånt där "galler" så jag hoppas det förbättrar det hela, annars kommer jag gnälla igen.

Jag ska nu kolla lite på Adlibris och Bokus efter lite böcker som jag fått tips om är läsvärda. För i så fall vill jag köpa dem, inte låna på biblioteket. De ska trots allt användas i ett viktigt syfte, och då vill jag äga dem.

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Minna

Hallå där..

Härligt med semester !! Själv är jag inne på vecka 2 av 8.. Va till Gotland förra veckan o det va ljuvligt. Maria frågade på facebook om vi kunde träffs nångång o det är klart att vi ska försöka få i hop nåt nu när alla är lediga.

Vi hörs om tid o rum..

Kram på er så länge..

Minna,

2010-07-08 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0