skjut mig!

Jag är så uppgiven nu!!! Bil jäveln är paj igen!

Fast det är inte det värsta just nu, utan det är jobbet. Jag kan ju ingenting! Jag känner mig så korkad och allt känns helt sjukt jobbigt. Jag vill inte jobba, vill inte vill inte...
Jag önskar att jag kunde vara hemma mer. Jag ska råna en bebis på stan och gå till Försäkringskassan och kräva mer mammadagar....

Skämt o sido. Jag vet att jag kommer skratta åt detta inlägg om en månad eller två när man kommit in i jobbet och känner sig mer säker. Men just nu är det så mycket som snurrar i huvudet på mig så jag sprängs snart.

Jag vill dessutom till storkund. Jag VILL!! Jag pratade med en TL idag och hon bad mig att mejla henne, vilket jag gjort. Så om en ledig tjänst dyker upp så kanske kanske kanske man har en ytte pytte liten chans att få komma dit, dit som jag vill.

Henrik har åkt till Åland idag så jag är ensam med barnen. De sover nu mina gossar. Båda i sina egna sängar. Emil har förvisso gjort det sedan dagen vi kom hem från BB men Liam började med det i fredags. När jag nattade honom i kväll flyttade jag tillbaka spjälsängen på denns ordinarie plats. Liam somnade där också, utan problem.
Det är skönt, för nu slipper jag dra in magen så mycket när jag ska komma ur sängen på morgonen, eftersom spjälsängen stod "slickad" imot våran säng.

 


Kommentarer
Postat av: elin- theas mamma

Ni har då inte mycke tur med er bil iallafall!!

Kram

2010-02-09 @ 21:03:50
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: marie

inte så konstigt aatt du känner så. Som du skriver det blir bättre när du kommit in de bättre. ja du dessa bilj*vlar som bara pajar hela tiden inte dirket det första man vill lägga ut massa pengar på varje månad!!!

2010-02-09 @ 21:58:09
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0