Lite som jag gillar...

... Jag sitter nu och laddar upp alla (nästan 100!) bilder från gårdagens utekväll. Vi struntade i att åka till Karlskoga med tanke på vädret. Istället stannade vi i stan, vi var hemma hos en tjej som heter Therese. Sen gick vi på "Mastis" (Mastmagasinet). En SKIT rolig kväll! Idag mår jag bra, tack och lov. För Henrik jobbar och barnen vaknade klockan 8 imorse.
Jag var hemma igår kväll vid 02:30 med blåfrusna fötter. Jag får dock skylla mig själv. Jag envisades med att ha pumps på mig i den höga snön... Brrrr...

Här kommer några av mina favvolåtar, för tillfället;






Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

härligt att ni hade det roligt! gotta feeling är såå bra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0