Film: Liam ger saker till Emil

Idag satt de och lekte i Emils rum. Liam började ge saker till Emil när han byggde ett LEGO duplo hus.
När Liam ska ge någon något säger han "Tatt" och sträcker fram det han ska ge, oftast i alla fall. Man hör honom säga "Tatt" här i videoklippet, även fast det inte är så tydligt.

Liam är en riktig stök-pelle och stökar ner mer än jag någonsin har upplevt ett så litet barn göra.
Han låter ingenting stå ifred och allt ska ned på golvet. Jag har fått tagit bort duk, ljus och blommor från vardagsrumsbordet, det är okej. Jag hade inte räknat med nått annat.
Men nu har han börjat ge sig på bommorna i fönstrena. Jag har fått tagit bort ljusen och sljusstakarna i fönstrena för dom river han ner. Men jag tycker det vore väldigt tråkigt tat behöva ta bort blommorna också. Då ser det så tomt ut...
BUS-UNGE!


Så här ser det ut på Emils rum när Liam har slängt ned alla böcker från bokhyllan...


Kommentarer
Postat av: Emma

ja så illa blev de =/ men rosévin va ju gott tyckte jag, kanske inte i den mängden nästa gång bara höhö ;)

2010-02-21 @ 23:04:54
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: anna T

ha ha, jag känner igen det där jag med. Det syns precis vart hampus har varit, för allt som finns i rummet ligger på golvet.. =)

2010-02-22 @ 09:46:50
URL: http://minsonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0