Ett tag sedan

Nu har jag inte uppdaterat på lääänge... Jag har inte haft tid helt enkelt. Datorn är inte min största prioritet nu för tiden när man jobbar hela dagarna. Kvällarna tillbringar jag med barnen, eller med Henrik om han är ledig. Jag går dessutom och lägger mig tidigt.

Idag är det Alla Hjärtans dag. Jag och barnen ska gå och köpa oss något gott sen och äta och mysa tillsammans.
Henrik jobbar, han befinner sig på en Ålandsbåt just nu.

Liam spydde igår, 3 gånger. Jag tror det var magsjuka, men jag är inte säker. Han hade feber och var jätte dålig och låg mest på min mage och sov hela eftermiddagen. På kvällen piggnade han till en aning.
Han har sovit hela natten i hans säng, men imorse var han jätte het i pannan och i hela ansiktet igen. Nu är han inte lika varm längre, men febern ligger ändå på 38,9 grader.

Igår kväll hade vi planerat tjejkväll här hemma hos mig. Trots Liams spyor vågade sig mina vänner hit, på egen risk så att säga. Jag varnande dom :) Vi hade en väldigt trevlig kväll med massa gott och mumsa och ett skit roligt spel. Trots att jag är super dålig och förlorar jämt... ;)

Det känns en aning bättre på jobbet nu. Jag har börjar lite smått komma in i allt. Fast ena stunden känner jag mig helt deppig och vill bara sluta jobba och den andra stunden känns allt hur bra som helst.

Nu ska vi strax ta en promenad till COOP.

Så här på Alla Hjärtans dag avslutar jag mitt inlägg tillängnat mina underbara sambo och mina älskade barn;

Jag älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Det va jättekul hos dig Karin! Det får vi göra om. Jag skulle egentligen bort nu till helgen men det blir inställt så jag är me om det blir party! Ha en trevlig måndag så höres vi av =)

2010-02-15 @ 01:23:10
URL: http://nicolediors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0