Emil är hemma igen

Emil har varit hos mormor och morfar i Björneborg hela helgen och haft det skönt, utan mammas tjat ;) Men nu är han hemma igen, det märks mer än tydligt. Lugnet är som bortblåst och allt tjafs och hans bråk har börjat igen...
Ena sidan av mig har saknat detta under helgen men min andra sida har haft det skönt och inte saknat det alls.

Nu har han lagt sig och Liam med. Henrik har även kommit hem från Tyskland/Kiel.

Imorgon är Henrik ledig, likaså tisdag. Så barnen är lediga från dagis. De får långledigt, ända från fredag till onsdag. Henrik ska åka till vetrenären imorgon och kastrera Åke (katten) och han ska även bli öronmärkt. Jag antar att de tatuerar honom i örat. Vilket är jätte bra om han springer bort, för det gör han väldigt ofta.

Nu ska jag skriva klart veckoplaneringen inför veckans mat och även skriva upp inköpslistan till våra middagar 7 dagar framöver. Fast handlingen gör jag imorgon kväll efter jobbet.

Go kväll!


Titta på Liams kinder på bilderna nedan. Vi är på väg hem från Björneborg här och Liam är JÄTTE TRÖTT, vilket
resulterar i hans röda kinder. Han får alltid så här röda kinder då, det är ett sant tecken på en trött Liam.





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Absolut kan vi försöka få ihop det och träffas nån dag. Vore trevligt =)

Gud vilken liten goding... hi hi... Allderles knallröd om kinderna.. hi hi... =)

Kram

2010-02-28 @ 22:46:31
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

jaa han är så jävla snygg brolle :D MUMMS haha

2010-03-01 @ 07:24:13
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: emma

va söt han är liam! och vilka fina kinder, ungefär så där ser jag ut när jag blir trött, fast i hela ansiktet! inte lika sött kanske!! jag kommer till helgen, det ska bli kul att se er!!! jag längtar efter som små knottarna!

2010-03-03 @ 00:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0