Yrkesämnen

Idag har vi yrkesämnen, som det heter. Vi är lediga från lektioner men får jobba på egen hand. Så idag har jag lämnat barnen på dagis och ska nu sätta mig med terminologi och öva på en muntlig redovisning vi har imorgon på kommunikationen (FYYYY).


Henrik kom och hämtade barnen och mig med bussen förut så de fick åka buss till dagis. Gissa om de var nöjda?!

Jag har även massa annat som ska fixas idag. Massa samtal, handling osv... Så let's start!

Men allra först en dusch som jag piggnar till.


Terminologi ska pluggas idag inför tentan på fredag.


Kommentarer
Postat av: Darksess

Vad jobbigt att ha det på en tisdag :( Vi har alltid haft det på fredag.

2010-12-14 @ 09:28:32
URL: http://www.darksess.com
Postat av: elin- theas mamma

Ja jag vet, men det känns lite tomt än med tavlor & taklampor som saknas så inte kul att lägga upp kort innan allt är färdigt :D Sen så är deet roligare med hembesök ;) när du har tid är du & barnen välkomna på lite fika & bus!

2010-12-14 @ 11:01:38
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0