I brist på annat

Jag älskar när folk lägger ut sånna här listor på sina bloggar, så då gör jag det med :)


Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Karin Karlsson
Smeknamn: Inget ?
Låt som när du är ledsen sörjer till: Ingen speciell
Beroende av: Godis
Vad tror folk om dig: Vet inte, men säkert att jag är en innesittande nörd.
Stämmer det: Nej!
Vad får du oftast komplimanger för: Att jag är stark som person.
Vad säger du för att imponera på någon: Vet inte? Brukar inte vilja imponera direkt.
Hur imponerar man på dig: Ge lite pondus och vara snäll.
Brukar du skratta för dig själv: Ja, ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Ja håller på att skicka bild till dig men det går segt J "
Var bor du: Kristinehamn
Trivs du där: Ja
Äger du några converse: Ja, ett par svarta.
Sprit, cider, vin eller öl: Vin och öl
Brukar du bli för full: När jag dricker alkohol så blir jag det.
Är du allergisk mot något: Nej
Hur svarar du i mobilen: aaa…det är Karin
Antal timmar sömn inatt: 7 timmar
Brukar du komma i tid: Ja, är bra på det.
När mår du bra: När det flyter på allt
När blev du fotad senast: Julafton
Hur känner du dig nu: Lite halvt fundersam.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Äckligt
Vad saknar du: Kärlek
Hade du en bra kväll igår: Ja, rätt så.
Favorit dryck på morgonen: Vatten
Rakar du benen: Ja, när jag ska ut på galej
När brukar du oftast gå och lägga dig: vid 23-tiden
Är du blyg: Ja, MYCKET!
Sysslar du med någon idrott: Nej, tyvärr.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: Ja, många gånger under min första graviditet.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex med en tjej och vara med på en förlossning från mannens perspektiv.
Är du nöjd med ditt liv: Nej, inte så värst just nu.
Är du bortskämd: Nej, verkligen inte.
Vad gör du i morgon: Ska träffa min granne Sophie och hennes barn samt dejta Kryckan. Sen blir det en del tvätt också.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Vet inte, Mr Bean kanske :)
Vad längtar du till: Våren
Har du bra vänner och äkta vänskap: Absolut!
Vad använder du för schampo: Oj, olika. Just nu Barnängens Aloe vera.
Hur gammal är du: 24, blir 25 om drygt 1 vecka.
Tycker du om någon just nu: Njae, beror väll på.
Gröna eller röda äpplen: Både och.
Gillar du golf: Bara minigolf.
Vilken tid gick du upp idag: vid 8
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Är det okej att gråta: Ja, det är väll en mänsklig naturlighet ?
När grät du senast: I lördags
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en ny bil och massa nya kläder och möbler och spara en hel del till barnen.
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej. Men lägger ned en del pengar på märkeskläder på ytterkläder.
Har du piercing: Ja, öronen och i tragus
Vill du gifta dig: Eventuellt.
Vill du ha barn: Ja har två barn, men kan tänka mig fler.
Solar du ofta: Verkligen inte.
Är du bra på att laga mat: Ja, det är jag.
Är du flygrädd: JA!
Hur vig är du: Inte vig alls.
Är du musikalisk: Njae, inte direkt.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Choklad
Tror du på ett liv efter döden? Ja, det gör jag nog.
Tycker du om sushi? Nej
Vad äter du helst när du ser på film: Lösgodis.
Har du tandläkarskräck: Nej, inte alls.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och.
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja, det har hänt.
Biter du på naglarna: Ja, när jag har tråkigt.
Röker du: Nej, det var länge sen.
Hur ofta tränar/motionerar du: Oj, inte ofta alls längre.
Senaste låt du hörde: Mikronfonkåt med Petter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inga smeknamn???

MILF

KK

Forskin

2010-12-30 @ 13:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0