Stucken

Jag har för en liten stund sedan kommit hem från blodcentralen där jag lämnade plasma. Jag var så trött så jag höll på att somna flera gånger där på britsen. Så rofyllt att ligga där med en nål i armen.
BMA:orna glömde ta "virusröret" så de fick sticka mig i andra armen också, så idag blev jag rejält stucken. De var snälla och tog den lilla nålen för "virusröret" :) Det är rejält skillnad på dessa nålar, och det känns också.

Vad tryckt det är med "virusröret" egentligen. Jag vet iaf att jag inte har Hepatit B,C och HIV. Det är så bra att de kollar sånt där. Tänk vad bra Sverige är på många vis. Det är så många länder som slarvar med sånt där.

Imorgon blir en väldigt bra dag. Barnen ska lämnas på dagis, sen ska jag fixa massa viktiga saker. Ringa viktiga samtal och sånt.

Sov gott alla mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0