SMART Karin

Nu känner jag mig så otroligt dum och idiot! Jag tackade JA till ett evenamang på Facebook där jag inte läser ordentligt vad jag tackade JA till. Jag har nämligen sett att några av mina vänner är med i ett evenamang som heter nått i stil med "Nykter julafton", sen när jag fick förfrågan så såg jag bara ordet "nykter" och tackade JA.

Nu, för en liten stund sedan ser jag att det står "Onykter julafton". Vad otroligt korkad jag är! Så klart man är nykter på julafton! Jag gillar inte när folk ska dricka alkohol på julafton, framförallt inte om man har barn med sig. Det är barnens dag och familjens dag och då är man nykter, that's it!

Så förlåt alla vänner, nu har jag avslutat evenemanget och kommer fortsättningsvis läsa ordentligt innan jag tackar JA eller NEJ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0