Ny människa

Jag tog mig en dusch nu när barnen lagt sig, gissa om jag känner mig en ny människa?! Det var så skönt.

Barnen har nu lagt sig, Emil kollar på film och Liam somnade rätt fort. Imorgon är barnen lediga eftersom Henrik är ledig, så då brukar Emil få ligga i sin säng och kollar på film.

Helgen har varit så lång. Det känns som den varit en vecka ungefär, antagligen för det har hänt massa hela tiden. Vi har ju umgåtts med Therése och Celine mycket och sen var det fest igår kväll och under natten, så det påverkar väll en del.

Jag är taggad att gå tillbaka till skolan imorgon faktist. Vi ska ha luciafirande på morgonen, det är mysigt. Vi fick sjunga Santa Lucia på latin förra veckan i skolan, haha. Bara för skoj skull, aldrig att jag skulle lära mig den :)

Sista veckan innan juluppehåll på 3 veckor nu. Härligt.
Känns ju lite skumt att jag klarat första terminen redan och utan några större problem, bara lite svackor och så ibland. Men det tror jag ingen i klassen har fått undgått, tyvärr. Men som jag sagt förut, så är detta det bästa jag kunde gjort.

Ha en bra kväll!


Mina små troll för länge sen.


Kommentarer
Postat av: Therése

Det är alltid lika roligt att umgås med dig/er! Kram

2010-12-12 @ 23:09:48
URL: http://celineprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0