Massa snöööö

Ännu mer snö har vi fått och det snöar mer. Det är ju msyigt men ibland så är det lite tröttsamt.
Mindre kul är att vår kupévärmare på bilen gått sönder så bilen är kall, isig och snöig.
Så imorse fick jag skotta snö på bilen som var igensnöad.

Igår blev det inget Luciafirande med dagis igår. Emil ville inte vara med så jag struntade i det. Det är som vanligt med andra ord. Jag har börjat vänja mig vid att det flesta aktiviteter med honom blir inställda.

Liam ville i alla fall vara utklädd till tomte igår kväll, så han fick springa runt och vara det. Imorse ville han ha sin tomteluva till dagis med, så det fick han.

Nu närmar det sig helgen, det ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: elin- theas mamma

Tack :D fast måste säga att det är snyggare i verkligheten än på bild, såg så fjuttigt ut på bilden på nåt sätt :D



Hur är det med dig & barnen?

Mycke i skolan nu?

2010-12-16 @ 11:52:58
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0