Liams nya säng

Liam har fått sin 2-års present i förskott utav sin farmor och farfar. Det var en säng som vi önskat oss till honom. Han började bli lite för stor för spjälsängen.

Jag har egentligen inte tålamod att sätta ihop möbler men lyckades trots allt ändå. Med support av mina två söner.

Ska bli spännnande och se om Liam sover i den i natt, eller om han kommer komma in till mig. Fast det får han gärna göra, för det är mysigt.

Är nån instresserad av en BRIO spjälsäng (svart) använd knappt 1 år så får ni höra av er.


Emil fotade när jag höll på att tappa byxorna och visade cykelstället.







Kommentarer
Postat av: Helen

Va fin:) Hoppas han sover gott i den.

2010-12-17 @ 19:42:38
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jättefin:D

Postat av: Maria, mamma till Lucas

Kul med ny säng. Den är jättefin!! kram...

2010-12-17 @ 20:52:48
Postat av: elin- theas mamma

Mysigt det ser ut, jag vill också byta till juniorsäng men jag tvivlar på att Thea kommer ligga kvar:P

2010-12-18 @ 18:07:27
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0