Ledig imorgon

Imorgon har vi en dag så kallad yrkesämnes-dag. Så vi ska då arbeta på egen hand utan lektioner, om vi har något att göra. Jag har inget att göra direkt, mer än att repetera grammatiken och alla ord på terminologin. Vi har tenta nästa torsdag på detta!

Så imorgon tänker jag ha barnen hemma och bara ta det relativt lugnt. Det enda vi har planerat just nu är BVC på eftermiddagen då Emil ska få göra hörselkontroll som han inte ville göra på 4-års konotrollen.

Jag känner mig rätt trött och sliten och lite besviken på allt just nu.

Så kvällen avslutar jag med laptop i knät och halvliggande stil i soffan med TVn på slagen. Skööööööönt!
Tänkte ta mig ett glas vin med, var sugen på det förut. Men när jag upptäckte en kall öl i kylskåpet fick det bli en sådan istället. Vinet tar jag på lördag!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0