Julklappar

Nu är alla julklappar klara, nästan. Jag ska bara köpa något litet till Henrik. Det fixar jag sen när jag ska ner på stan. SEN är alla klara, det känns skönt.

Det gick snabbt i Karlskoga. Barnen skötte sig bra på leksaksaffären, jag bad till gud innan vi gick in om att det inte skulle bli världskrig. Han verkade lyssna på mig. Liam och Emil visade ganska tydligt vad de ville ha, så vi fick smidigt och lite så där smygsamt köpa det åt dem. Båda barnen älskar tåg, så det mesta som vi köpt är just tåg.

Det är smidigt när de själva kan vara med och visa, för då blir de extra glada när de sen på julaftonsmorgonen får just det de själva pekat ut.

Vi tog ett glatt avslut på julshoppingen inne på Mc Donalds här i stan.

Nu blir det slappt en stund innan jag ska ner på stan med Liam. Vi ska möta upp Madde när hon slutat från jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0