Julaftonsmorgon

God morgon julafton!

Det är bara jag vaken än, som vanligt nu för tiden. Det är ofta jag som lägger mig sist och går upp först. Undra vad det är för fel på mig?

Jag ska som vanligt på julafton (och även många andra mornar) koka risgrynsgröt strax. Idag ska vi äta vid matsalsbordet i vardagsrummet, det är ju julafton.

Det känns lite overkligt faktist. Varför har man inte samma julpirr i kroppen som man hade när man var liten?

Julafton ska firas, som vi brukar, i Filipstad hos Henriks föräldrar.

Jag återkommer innan vi åker till Filipstad med några bilder. Nu blir det grötkokning som gäller innan familjen vaknar.

GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Darksess@soclog

God jul!

2010-12-24 @ 08:50:11
URL: http://Darksess.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0