Ingen mystisk huvudvärk!

Skönt att min huvudvärk försvann under eftermiddagen. Vette tusan vad det beror på alltså. Denna speciella värk började komma sommaren 2009, kom och gick i ett par veckor och slutade sen. Sen dess har jag inte haft ont i huvudet alls förens nu igen. Kanske vid nått enstaka tillfälle därimellan som jag inte minns.

Den sommaren hade jag så ont så jag bara grät och grät och grät när värekn kom. Till slut fick jag åka till sjukhuset. Trodde jag fått en stroke eller nått. Men de hittade inget fel. De gjorde röntgen och upptäckte att det var en aning lite syresättning i bihålorna. Men inget mer.

Så nu är den tillbaka. Ibland funderar jag på migrän. Men vad vet jag.
Jag som under min uppväxt varit så förskonad mot huvudvärk. Har bara haft ont vid bihålerinflammation, tji får jag.

Nu när jag mår bra ska jag sätta mig och plugga. Har ju den där tentan på torsdag i massa lagar hit och lagar dit.
Plugg dags!

Kommentarer
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Svar: Ja ibland har de bra rabatter, som nu när de fyllde 3 år idag!

2010-12-06 @ 21:04:49
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

så skönt att huvudvärken är borta. Sv: ja helt otroligt vad det finns man ska att vara glad att man bor i sverige! Nej designen har jag inte gjort själv fanns som mall på wordpress. jag förstår mig inte på alla koder osv :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0