Idag känns det bättre

Igår var verkligen en jobbig dag när det kändes som livet bara var på väg nedåt i en ravin nånstans på planeten Mars eller nått. Fy vad dåligt jag mådde.

Men idag, idag känns det annorlunda! Jag känner mig glad och det känns som jag sakta men säkert vandrar upp igen och denna gången befinner jag mig på planeten Tellus.

Liam målar här bredvid mig, Emil kollar på TV (han har tröttnat på att måla) och snart kommer Therése och hennes dotter Celine hit.

Känns som det kommer bli en bra fredag och förhoppningsvis en bra helg också!


Skönt att känna sig ganska jordnära idag!


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

härligt att läsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0