God morgon söndag!

Fick sovmorgon idag med till 9:30 ungefär. Då jag vaknar av att Liam grejer i sitt rum.
Nu leker mina pojkar tillsammans i Emils rum. Det är inte ofta de leker så här bra kan jag säga, så jag tar stunden i akt och pustar ut mellan allt syskonbråk.

Härligt att vakna till en massa massa nysnö! Dessutom är det inte så jätte kallt ute heller, så idag ska vi ut i snön!
Snowjogging och termobyxor på!

Nu blir det frukost med tomtegröt och samtdigt ska vi tända det andra adventsljuset.

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Härligt med sovmorgon! Vi hade också det idag gött, gött! I morgon ses vi igen=). Ta det lugnt i pulkabacken....

2010-12-05 @ 10:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0