Försovning och sista dagen

Igår kväll somnde jag inte förens vid 1-tiden på natten på grund av olika anledningar. Mitt i all förvirring så glömde jag ställa väckarklockan. Jag skulle gått upp vid halv 7, men vaknade strax före 7 självmant. Tack gode gud för det. Det var ju min sista dag på min LIA idag så inte ville jag komma försent.

Mitt i all stress så höll jag på att glömma cupcakes:en också. Det hade ju varit lite tråkigt.

Men men jag hann i tid, nästan. 2 minuter föresent sprang jag in vid receptionen och ursäktade mig.

Min cupcakes blev populära, trots "barn-kalas-varning" och lite misslyckande med marängen.
Jag ska maila min handledare då det var flera systrar och sekreterare som ville ha recepten. Det är ju ett bra tecken. Tack Leila!

Sorligt att inte få komma tillbaka på Brickegården igen :( Det har varit en otroligt rolig och lärande tid jag fått vara där. Det är jag så tacksam för!



Mina misslyckade marängcupcakes, "Hi-hat"-cupcakes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0