Det tar sig

Eventuellt kanske vi kan ha 25-års fest efter massa massa ringade idag efter en lokal! Hur kan denna stad, som är rätt stor trots allt, vara så lokalfattig?! Herregud.

Men det kanske löser sig ändå. Det är klar vi ska få fira att vi blir gamla! :)

Imorgon ska vi ringa nått samtal till sen hoppas jag det löser dig! Då ska inbjudningar och sånt skickas ut. Jag vill detta! :)

Idag fick jag mail från min lärare i terminologi och fick reda på att jag klarade tentan som vi gjorde i fredags! Wiiii !!

Livet går bra ibland.


Kommentarer
Postat av: malin

hihi, ja o fruktansvärt morgonpigg är madam:)

Vad roligt att du klara det, GRATTIS!

2010-12-20 @ 22:22:48
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0