baka baka

Ugnen har gått het är hemma de senaste timmar, lika så mitt humör. Jag avskyr att baka och sånt, matlagning är roligare. Men vad gör man inte för sin LIA plats sista dagen imorgon. Jag villl bjuda på nått riktigt sött och gott för att främja hälsa på vårdcentralen :)

Det ser ut som jag bakar för barnkalas här hemma. Men så är inte fallet. Jag håller nu på med garneringen av mina soon-cupcakes-to-become :)

Så jag ger er resultatet sen...



Vi åt så mycket smet så det blev kräk-varning!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Har Liam smet i håret?? =) Kram

2010-12-01 @ 21:25:22
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: Darksess

Mums :D Vad söta ni är.

2010-12-01 @ 23:01:24
URL: http://www.darksess.com
Postat av: syster emma

Vart får du all energi ifrån Karin?

2010-12-02 @ 06:45:48
Postat av: Liza

Ni har trevligt ialf ser ja!! lite smet här & där ;)

2010-12-03 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0