Vill ha, vill ha, vill ha!!

Listan av saker jag vill ha bli aldrig kortare, snarare tvärtom. Det finns hela tiden saker som dyker upp som man helst skulle vilja ha :)
Synd att man inte har högre lön, jag kanske skulle bli advokat eller nått ? :P
Denna månadens lön vad inte bra alls (även om lönen från Transcom brukar vara dålig i normala fall ändå), jag hade så mycket VAB och sjukdom i Mars månad, så jag fick 8500 mindre denna månad på min grundlön. Men men, det funkar väll :)

Jag vill verkligen ha dessa skor till Liam:


Färgen på dessa skor är ju underbar!!
Dessa finns på http://www.laredoute.se


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Älskar den färgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0