Vår väder

Idag är det riktigt härligt väder ute! Jag har precis varit på COOP för att köpa en ny golvmopp då Henrik hade sönder den gamla häromdagen. Dessutom sprang jag in på Affection för att köpa de där ljuslykotorna som jag glömde bort igår när jag var på stan.
De kostade bara 49 kr styck, så det var billigt :) Jag köpte två gröna. Jag hann inte ta kort på dem, men gör det en annan dag.

Nu ska jag åka till Björneborg för att hämta barnen. Det hade gått jätte bra att sova där för Liam. Det är bara jag som är så nojjig ibland :)

Ha en bra dag, så hörs vi i kväll!























 


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Nice ass.... ;-)

2010-04-18 @ 13:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0