Torsdag

Idag var jag hemma från jobbet eftersom jag mådde så dålig igår. Jag har legat och huttrat hela natten och frusit med feberkänningar. Dessutom svider min hals.
Idag har jag haft ont i kroppen mest och i min hals.

Henrik var ledig idag så vi har varit ute en sväng med barnen. Först var vi på stan till Försäkringskassan. Henrik var tvungen att fixa sånt där "sjuk-kort" då han ska åka till Polen imorgon och vara borta i en vecka.

Efter stan gick vi till lekparken.

Jag har även hunnit med en promenad med Elin och Thea.

Dessutom har vi hämtat en lånebil (samma Renault som sist) då vår bil ska vara på verkstad nu igen. Jag hoppas de verkligen åtgärdar felet ordentligt nu så det inte ska bli nått mer.

 






Kommentarer
Postat av: Linda

Usch usch att vara sjuk :( Hoppas du mår bättre snart!



xoxo

2010-04-22 @ 20:52:22
URL: http://zerudaswonderland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0