Shopping i Örebro

Att shopping med goda vänner kan göra själen så glad! Jag har haft en super trevlig dag och vi är lite kläder, skor och prylar rikare.
Vi var på Marieberg i Örebro hela tiden. Det är så mycket bättre där än på Bergvik i Karlstad måste jag säga.

Jag har mest köpt kläder till mig och Liam (igår köpte jag till Henrik här i stan). Det enda jag köpte till Emil var en Adidas hood-tröja på Intersport och två par t-shirtar på H&M, det kändes lite fjuttigt när jag kom hem och såg detta. Liam därimot fick två par jeans, regnkläder (tills nästa vår) från Intersport, flera tröjor från Kappahl m.m.

Jag tycker det är svårare på nått vis att hitta kläder till Emil, jag känner mig mer "kräsen" på nått vis. Jag tycker ibland utbudet åt Liam är bättre och lättare att hitta. Eller så är det bara jag som är knasig...

Barnen har, under tiden deras mamma sprungit runt som en galning i butiker, varit hos sin mormor och morfar i Björneborg. De har varit ute till stor del av dagen och krattat och klippt deras stora häck som löper runt tomten. Vädret var ju toppen idag, så igentligen borde jag gjort samma sak ;)

Jag hoppas Liam vill sova bättre i natt. Jag sov bara 3 timmar på hela natten totalt eftersom Liam bara gråter hela tiden och krånglar. Jag vet inte vad det är med honom nu för tiden på nätterna. Han börjar nästan alltid gråta vid 24-tiden och sen krånglar han ända fram till morgonkvisten.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0