Några timmar i lekparken

Under förmiddagen tillbringade vi några timmar i lekparken jag och barnen. Henrik jobbar idag, hans påskledighet är nu slut :/ Min slutar imorgon då jag ska jobba igen.

Barnen (och även jag...) trivs jätte bra i lekparken och de älskar att vara där! Liam har precis kommit på hur roligt det är med sanden i sandlådan. Han satt minst 1 timme och kletade och plockade med sanden. Emil lekte med några pojkar i hans ålder och klarade sig själv en stund, men när pojkarna gick hem kom han till mig och Liam.
Vädret är lite tråkigare idag, solen är inte framme tyvärr. Det är ju så härligt med vårsol :)
Men det var ändå skönt ute och friskt.

Nu sover Liam middag, Emil leker i vardagsrummet med sina bilar, och jag har spisen fylld med matlagning. Idag ska vi äta panerade fiskfiléer med potatismos (hemmagjort, inget annat...) och stuvad spenat. Det ska bli så Gott!

Jag bjuder på några bilder på mina underbara pojkar från dagens tur i lekparken;

 
 

 
 
 
 Liams nya skalbyxor passade utmärkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0