McKinley regnkläder

Jag köpte våren 2009 regnkläder till Emil på Intersport. Det är deras märke McKinley. Det kostade 700 kr, men jag ska vara ärlig och säga att jag är så nöjd med det! Jackan och byxan är fullt vatten- och vindtät och den har inte gått sönder trots att Emil har klättrat, ålat, krupit och härjat i denna jacka och tillsammans med byxan. Det syns knappt att det är användt. Emils regnställ är i stl. 110, men det passar än på honom.
Jag brukar dessutom använda jackan även nr det inte regnar, för det ser ut som vilken skaljacka som helst.

Idag när vi var på Intersport i Örebro sprang jag på detta regnställ på REA hyllan och gissa om jag blev glad! Det var i storlek 100 så det blir perfekt till Liam, säkert till nästa vår, för det var rätt stort fortfarande. Han har ändå regnkläder som passar honom både denna vår och till hösten. Det känns skönt ibland när man ordnar sånt här i god tid, för då slipper man den utgiften senare.


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

alltid bra att gardera sig! Jättefina regnkläder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0