Man hinner inte mycket

... jag har tröttnat på att gå dessa arbetstider där jag slutar 17:30 hela tiden. Jag börjar 8:30 varje morgon och jobbar 9 timmar till 17:30. Då är jag inte hemma förens vid 18:00 - 18:15 när jag hämtar barnen på dagis. Därefter ska vi laga middag och när den är klar (trots att jag lagar mycket enkla måltider på vardagarna) så är klockan oftast 19:30 när middagen är klar. Sen måste barnen i säng för vi ska upp tidigt på morgonen därpå.

Att de ska schemalägga mig så konstiga tider hela tiden! Jag vill hellre ha det som jag alltid annars haft det. Jag började 7:45 - 16:15 med 30 minuters lunch. Men det får man inte längre. Jag vill se och hinna umgås mer med mina barn...

Jag titta lite i ESP:n, systemet för nästkommande schema, idag. Det är inte 100% klart än, men nästa schema ser hemskt ut i dagsläget. Jag går så mycket konstiga tider så jag vet inte hur vi ska få ihop det med barnen. De skulle vara lite snälla mot mig och ändra några tider för mitt bästa, men resten av tiderna vet jag inte hur vi ska lösa de.

Jaja, slutklagat. Nu ska jag skriva lite i WORD dokumentet för nu ska det bli ändring på saker och ting!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag håller med om schemat......mitt schema för nästa period ser lika hemskt ut som denna månad.........jag undrar vem får alla de bra passen igentligen.....kramiz

2010-04-15 @ 08:42:15
URL: http://tretroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0