"Mamma mmmm Mamma"

Så går Liam runt och skriker hela tiden, samtidigt som han sträcker upp armarna och vill bli bärd! Han lämnar mig dessutom inte ur blicken, utan är där jag är konstant. Nu gör han hyss, därför får jag en stund över. För han har "glömt bort mig" för en kort stund, hysset hägrar...

Henrik har varit på Volvo med bilen och de har sökt efter felet med nån "dator" som de kallar det. Då säger de att de inte kan hitta nått fel?! Hur kan det vara möjligt ens? Det var ju fel på den igår. De vill säkert slippa det bara, för de vet inte hur man ska laga bilen. Det är så dumt att detta fel på bilen enbart dyker upp ibland och sen försvinner för en stund tills det dyker upp igen. MEN, även om felet inte är synligt för ögonen så SKA datorn ändå hitta det. Så därför tror jag de ljuger, för att slippa...

Vår diskmaskin har fått psykbryt också. Jag ska ringa hyresvärden och se var han säger om det hela. Vi hade samma problem med den i höstas och då byttes han bara en packning på den så funka den sen. Jag hoppas det är samma problem nu med.

En ledig dag som denna är fullspäckad ändå :)


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jag är verkligen inget haj å¨bilar men om det kommer och går låter det som att det är något glapp nånstans.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0