Lukten av Kalaspuffar

När jag var liten och åt jag ibland Kalaspuffar till kvällsmat med mjölk, yoghurt eller fil till. Det var jätte gott! När jag vaknade på morgonen och gick på toaletten för att kissa så luktade kisset alltid Kalaspuff. Det luktade precis som att Kalaspuffarna låg och flöt i toaletten. Eller som om man hade en full näve Kalaspuffar fast klistrade under näsan.
Jag har aldrig hört nån annan som haft det på detta viset, så jag trodde jämt att det var nått fel på mig.

Men, igår kväll så fick Liam äta några Kalaspuffar till kvällsmat. Imorse när jag skulle väcka honom när vi skulle göra oss iordning för dagis så fick jag nästan en frätande stank upptryckt i näsborrarna då jag böjde mig ner i spjälsängen för att väcka honom. Lukten kom från en blöja relativt fylld med kiss, ett kiss som luktade Kalaspuffar. Herregud vad det luktade Kalaspuff nere i hans säng.

Om det inte är nån annan som fått det så här, så är Liam och jag lite annorlunda :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är samma här. Barna äter ofta kalaspuffar och det stinker kalaspuffar om toabesöket efter dom så det är inget konstigt alls. Kramiz

2010-04-02 @ 00:19:31
URL: http://tretroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0