Långt borta

Just nu är Henrik i Polen, långt ned i Polen på arbete. Jag brukar inte sakna honom så ofta när han ligger ute på sina korta körningar, för jag är så van att han är borta 2-3 dagar i sträck. Dessutom har jag oftast så mycket att göra så jag hinner inte sakna honom :)
Men nu är det annorlunda. Jag saknar honom väldigt mycket! Dessutom kommer jag inte få träffa honom förens om 4-5 dagar.
Jag känner mig inte trygg innombords av att han befinner sig därnere, det är nån lustig känsla jag har. Lite kalla kårar får jag när jag tänker på Polen och Auschwitz.
Han har det säkert bra och får se mycket intressant där nere under dessa dagar, så jag tycker det är otroligt kul för honom.


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Gjorde den på king road tattoe i stan:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0