Jobbigt

Nu sover barnen, och jag börjar få lite smått ångest för att jobba imorgon. Jag känner alltid så här när jag varit borta från jobbet för länge. Jag har inte jobbat sedan i tisdags förra veckan nu och det känns som en evighet sedan faktist.

Jaja, jag har tagit fram kläder till barnen imorgon. Men jag har inte packat deras väskor eller tagt fram nått till mig själv ännu, det ska jag strax fixa. Denna fix sparar man så mycket tid av på morgonen. Jag avskyr att ta fram kläder till både mig själv och barnen på morgonen, man är för trött för sånt då :)

Idag har vi varit ute i lekparken på förmiddagen. Idag blev det inte så länge, för jag trodde (trots massa kläder) att jag skulle frysa ihjäl. Jag var kall ända in i benmärgen kändes det som. Brrr...

Idag åt vi köttfärslimpa, potatis, hemmagjord brunsås och kokta grönsker till middag. Det har blivit som en favvo maträtt här hos oss. Jag älskar det, likaså barnen. Idag lyckades jag otroligt bra med såsen, ibland kan den bli äcklig ;) Hur som helst fick jag två matlådor också, perfekt !

Nu ska jag fixa kläderna till imorgon, packa väskor, städa undan efter barnens bus, tvätta och slutligen hänga ALL tvätt *puh*

 


- Bilder från dagen i lekparken. Emil ställer inte upp på bild, så de mesta blir på Liam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0