Jobbig dag!

Jag hade rätt till att ha ångest för jobbet igår kväll, för det blev en ångestfylld dag och en jäkla jobbig dag rättare sagt! Jag var på uruselt humör hela eftermiddagen och är fortfarande ska jag säga.
Jag var så lycklig när jag fick logga ut mig när arbetsdagen var slut och gå hem. Jag längtade som en tok efter barnen för de är så goa.
Dessutom var barnen på toppenhumör och glada när jag kom. Hur lycklig blir man inte utav att möta sina barn på dagis, när de kommer springandes och ropandes efter mig "Mamma Mamma" med stor glädje i rösterna ♥

Jag har ännu mer ångest att gå dit imorgon. Varför kan det inte bli som förr igen ?!

Idag har jag äntligen (lite sen som vanligt...) postat brevet som förhoppningsvis kan bli en nystart på vårt, framförallt mitt liv. Jag HOPPAS HOPPAS och HOPPAS!!!!!!!

Nu ska jag strax sova, men först det gamla vanliga : Packa ihop lite kläder till barnen, lägga fram kläder till dem som de ska ha på sig och dessutom lägga fram kläder till mig själv som jag ska ha på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0