Jeansjacka

Jag är inget modefreak eller nån fantast av mode alls. Men jag gillar kläder väldigt mycket, eller ska jag vara ärlig så älskar kläder till både mig och barnen.
Eftersom jag inte är modeintresserad så känner jag mig så dum när jag lägger upp kläder på bloggen som jag köpt till mig. Det känns som man vill härma "mode bloggarna". Det vill jag inte för jag är inte intresserad av mode, bara av kläder.
Så här får ni en smakbit av ett plagg som jag köpt ganska nyligen som jag gillar väldigt mycket, det var andra premiär dagen för den idag. Eftersom det var så härligt varmt ute; Jeansjackan, och till den använde jag idag min axelbandväska från Ullared.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0