Jäkla bil!

Det har gått lite drygt 1 månad sedan vi fick hämta ut vår bil efter nästan 4 veckor inne på Volvos verkstad. De hade fixat felet, trodde vi (och även de). Idag när jag skulle åka hem från jobbet så slocknar instrumenthuset IGEN och helt plöstsligt lyser både ABS:en och handbromsen. Dessutom står det "Bromsfel, stanna genast" i meddelanderutan. Även en annan sak slockande och försvann...
När jag kommit halvvägs till Kristinehamn slocknar hastighetsmätaren och jag åker i blindo över vilken hastighet jag höll. Fast man vet efter en del år med körerfarenhet ungefär vilken hastighet man håller, tack och lov.

Jaha, det är exakt samma problem IGEN nu. Tyvärr hade verkstaden på Volvo stängt när detta inträffade, så jag får ringa dem direkt imorgonbitti. Nu hoppas jag de tar in bilen igen eftersom det är samma fel och inte låter oss betala denna historia för att laga bilen.

Jag känner mig så frustrerad!

Nu ska jag springa över till affären och köpa lite godis, sen ska jag sätta mig ned vid datorn, öppna ett WORD dokument och skriva... Skriva massa saker som är viktiga för min framtid förhoppnignsvis.

Jag är ledig imorgon och på fredag, skönt!


Kommentarer
Postat av: elin- theas mamma

Hallååå, att ni inte byter bil?!?!?! dendär är SÄMST uppenbarligen!

2010-04-07 @ 23:16:38
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

dessa jäkla bilar. det är bara massa problem med dom jämt suck:(

Postat av: Emma

Lycka till med Word-dokumentet =)

2010-04-08 @ 18:10:47
URL: http://www.emmasrum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0