Jag ser suddigt

Sen i eftermiddags så började jag se jätte suddigt på mitt vänstra öga. Det beror nog på att jag är så fruktansvärt trött. Jag har jobbat sen förra lördagen och inte sovit så bra denna vecka. Jag är så GLAD att det är fredag idag och dessutom är jag ledig i helgen :) JIPPI!!

Emil och jag har precs tittat på Disney filmen Pocahontas, den är verkligen otroligt bra. Jag älskar Disney, man får sånna härliga barndomsminnen när man tittar på de filmerna. Det är härligt att de hänger med även i mina egna barns uppväxt.



Imorgon ska barnen sova hos mormor och morfar i Björneborg (det är första gången Liam sover borta utan mig, undra hur de kommer gå?) för Henrik och jag är bortbjudna på middag med alkohol tillsammans med Peder och Maria. Det ska bli så kul, jag har verkligen längtat efter detta! :)

Nu ska jag nog bege mig till affären och köpa lite godis och titta på Tv en stund. Åh vad jag ser fram emot imorgonbitti när jag kan vakna till barnens fina röster istället för en vidrig väckarklocka. Underbart!


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Det ska bli jättekul!!! Men du får akta dig så du inte blir för full. ha ha ha Själv har jag inte druckit på flera år så det räcker väl med att lukta på korken så är man igång. ha ha Syns sen!! Kram...

2010-04-17 @ 07:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0