Jag ser fram emot...

... att få träffa mina vänner Jenny och Emma som nu varit borta alledels för länge! De har varit på Bartender utbildning i Magaluf på Mallis i tre veckor nu. Det känns dock som de varit borta i 1-2 månader :/

Jag ser fram emot att få ha en drink-kväll med massa goda drinkar när vi ses igen!

Jag saknar er!





Jag saknar även min vän Maria som jag precis pratat med på telefon. Hon bor i Oslo, så tyvärr inte närheten :/


Partybrudar, jag, Maria och Sara. Här är jag gravid med Emil i vecka 24 :) (sommaren 2005)


Kommentarer
Postat av: maria

åhh karin jag saknar dej med men måste du lägga ut den där hemska bilden? ;-)

2010-04-24 @ 16:02:22
Postat av: Bartender Emma

KARIN NU ÄR VI HEMMA!!!! I helgen ska jag bort men vi får ses snart så ska jag blanda nåt gott åt dig =) Kram!!

2010-04-26 @ 18:35:18
URL: http://nicolediors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0